maandag 20 september 2010

Bespaarkalender??

Ik was van plan om voor volgend jaar de bespaarkalender van Marieke Henselmans aan te schaffen. Op andere blogs lees ik er goede recensies over.

Op de site van Genoeg kun je hem voor 14,95 en tot eind oktober zonder verzendkosten bestellen. (Of zou dit ook een verkooptruc zijn om hem via hun site te bestellen, terwijl je hem voor dezelfde prijs ook in de boekhandel kan kopen??)

Ik vind de eerdere uitgaven van 2009 en 2010 er trouwens wel leuker uitzien! Maar ja, het gaat om de inhoud natuurlijk.

Maar goed, is dit voor een beginnende bespaarder een aanrader of zonde van je geld?

4 opmerkingen:

  1. Ik ken de kalender zelf niet, maar of je nou veel tips er van af haalt die je ook niet op het internet of in blogs vindt?
    Maar als je het een leuke kalender vindt, dan koop je hem toch gewoon. Hij is ook bij bol.com te bestellen, maar daar krijg je inderdaad nog verzendkosten bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de kalender niet en het is ook zeker iets dat ik normaal gesproken graag wil hebben (net als die geweldig leuke Organizing agenda, die ik laatst tegen kwam), maar ik koop 'm niet. Wat Wilma zegt: de tips zie je vaak ook in haar boeken en op internet. En in mijn geval zou het weer extra zooi zijn, die ik toch niet gebruik. Dat laatste is sowieso een feit, want ik heb nog een ingepakte Happinez scheurkalender voor dit jaar liggen... (wie 'm wil, mag 'm tegen verzendkosten hebben).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ervaring leert mij dat je meer hebt aan blogs dan aan haar boeken. Ze verdiend gewoon geld aan de bespaar-hype.
    Ik heb er een uit... tjeetje weet niet het niet meer.
    Als je per se wil zou ik voor een oudere (tweedehands) gaan. Ze zijn ook in boekvorm te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Buffertje, ik heb er inmiddels 1 in boekvorm van de bieb geleend! Het bespaardagboek 2006.

    BeantwoordenVerwijderen