zondag 7 november 2010

Kijktip voor vanavond

Ik weet dat consuminderaars hun tv steeds meer uitzetten, maar vanavond is er een goede reden om 'm aan te zetten:

Om negen uur komt Great Migrations op National Geographic Channel.

 

Een documentaire over de Grote Trek die dieren maken zoals gnoes, maar ook olifanten en waterbokken. Ik vind zulke natuurdocumentaires altijd heerlijk om te kijken, dan besef je weer op wat voor mooie planeet we leven.

Dus, ik ga vanavond eerst lekker zwijmelen bij de Tudors, en dan gauw zappen naar NGC!

2 opmerkingen:

  1. Ik moet eerlijk zeggen dat dat echt niets voor mij is, maar ik geef de tip wel even door aan mijn vriend. Die is ook dol op natuurdocumentaires!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kijktips heb je elke keer :)

    BeantwoordenVerwijderen