maandag 2 mei 2011

Nieuw blogdesign

Ik was mijn oude blogontwerp een beetje beu. ik heb daarom zondagavond het uiterlijk van mijn blog herontworpen. Het is af en toe tijd voor iets nieuws, nietwaar?

Ik heb voor een eenvoudig ontwerp gekozen met een witte achtergrond en een nieuw kopje aan de bovenkant. Het moet nog een beetje bijgeschaafd worden, maar het is een stuk rustiger nu. Het past ook wel bij de 'ontwikkeling' die ik nu doormaak. Ik ben een stuk minimalistischer geworden. Er gaan veel spullen de deur uit, waardoor mijn huis leger en ordelijker wordt. Verder zijn de muren van mijn twee slaapkamers inmiddels helemaal overgeschilderd. Beide kamers hebben nu witte muren, wat een heerlijk ruim en rustig effect geeft. Het klopt wat ze zeggen, less is more.


Zo was het:

10 opmerkingen:

  1. Mooi,dat samengaan van verandering van binnen en buiten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En ook mooi om te horen dat je zoveel in de praktijk brengt, inspirerend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prima uit en erg overzichtelijk, rustgevend ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) zolang jij maar jij blijft, is het goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel mooi maar vooral past beter bij jouw persoonlijkheid!
    Groetjes,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig! Heel erg mooi;)

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen