zaterdag 18 juni 2011

Lekker leesvoer voor het weekend: Zero Waste





Hoe leef ik een zero waste leven? Een aantal handige tips overzichtelijk op een rij.

Een interview met iemand die stevig baalt van servetjes

Get On Board the Non-Consumption Train (handige 'regels' voordat je weer eens iets moet kopen van jezelf!)

de site zonderafval.nl

Interessant pdf-je: het is een soort online glossy over Zero Waste


Interessante blogs:
The clean bin project en het clean bin blog

Life less plastic

My plastic free life





Filmpje:
Eco-cycle's Zero Waste Systems

Ecocycle.org

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tips, ik hoop dat ik tijd heb om alles te lezen want doordat ik veel zelf maak ben ik veel tijd kwijt daar aan. Vandaag weer broodbakdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glossy?
    Leuk!
    Mooi bij elkaar gezocht!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen