dinsdag 25 oktober 2011

Meedoen met het Budgetonderzoek



Ik kreeg vorige week een brief van het Centraal Bureau van de Statistiek. Of ik mee wilde doen aan het Budgetonderzoek? Dat is een onderzoek waarin in kaart wordt gebracht waaraan Nederlandse huishoudens  hun geld uitgeven.

Het is de bedoeling om in de maand november je uitgaven bij te houden op internet. Na afloop krijg je een cadeaubon t.w.v. 30 euro. Je kunt dan ook je eigen uitgaven vergelijken met de gemiddelde situatie in Nederland.

Vervolgens een heel verhaal dat meedoen aan dit onderzoek écht niet zoveel tijd kost als dat het lijkt.

Ik vind het wel geinig. :) Ik ga wel meedoen aan dit onderzoek. Ik hou toch al ruim een jaar mijn uitgaven bij in een maandelijks kasboek in Excel. Dat kan ik straks zo overnemen, dus het kost me nauwelijks tijd. Ben benieuwd!

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Zo kost het je bijna geen tijd, maar levert het je toch wat op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik ook doen! Toch weer leuk verdiend!
    Zo doe ik in onze woonplaats mee aan onderzoeken in opdracht van de gemeente. Daar krijg je punten voor en die kun je na verloop van tijd omwisselen voor een kadobon (bij Bol ofzo). Is ook altijd erg leuk omdat je het later online terug kan lezen wat de bewoners over een bepaald onderwerp vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me leuk straks je eigen uitgaven te zien in vergelijk met gemiddeld nederland. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed, zeker met die cadeaubon als beloning!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Bij mij kwamen ze ook eens aan de deur, maar toen vaarde manlief nog en leek het me nogal lastig omrekenen met 10 verschillende valuta in een maand. En je kreeg ook nog geen kadobon :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij ook leuk!
    Succes!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen