zondag 12 februari 2012

Gevolgen van consuminderen deel 2: de andere slaapkamer

Ook de andere slaapkamer is veranderd.

Dit is slaapkamer 1. Er staat eigenlijk alleen een bed, een stoel en een tafeltje. En de wasmand. Verder niets. Ik had ik mijn hoofd toen ik op mezelf ging wonen dat ik perse een rode slaapkamer wilde. Er moest iets roods komen, liefst op de muur. Daarom heb ik dat rode behang gekocht en zelf behangen.

Voor: oktober 2010



Een half jaar later heb ik het behang er weer afgehaald. Het was het gewoon niet, en ik vond het te druk.

Nu is het zo:

Na: februari 2012:



Een stuk fijner en rustiger!

8 opmerkingen:

  1. Jouw laatste regel dacht ik. Het is ook de kleur van onze slaapkamer. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne rustige slaapkamer! Ik ga meteen kritisch nadenken over mijn slaapkamer... Je inspireert me met dit stukje en de foto's. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt ook een stuk lichter! Wat lekker rustig zeg. Ook wel heel grappig dat je kunt zien dat de tv vervangen is door een plant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel rustig.
    Een slaapkamer dient inderdaad rustig te zijn.
    Knap dat je dat dan ook af durft te halen!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ging heel makkelijk met van dat behang afweekspul. Het behang kwam er zo af.

      En ik weet nu ook dat ik kan behangen! ;)

      Verwijderen
  5. Das wel stukken beter. Ga ook eens fotootjes zoeken. Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uhhh, ik vond het rode ook erg leuk....(Ben ik de enige)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag hoor. ;) Ik vond het rode behang (op zich) ook erg mooi. Ik vond het alleen te druk worden zo met alles.

      Verwijderen